Praca z Pacjentem
Wiesz, na czym polega ubytek słuchu?
Definicja powie Ci, że to zaburzenie funkcjonowania narządu słuchu przejawiające się nieprawidłowym przewodzeniem lub odbiorem dźwięków.
Ale czym NAPRAWDĘ może być ubytek słuchu dla Pacjenta?
Samotnością.
Wyizolowaniem.
Wstydem.
Obniżonym nastrojem albo depresją.
Zależnością od innych.
Podejrzliwością.
Wyobraź sobie, że jesteś w stanie to zmienić. Możesz przywrócić w życiu osoby niesłyszącej równowagę i spokój, zakończyć samotność i wyizolowanie z codziennego życia, dać swobodny kontakt z innymi – rozmowę z sąsiadką, dziećmi, zabawę z wnukami.
Dzięki Twojej pracy ludzie z ubytkiem słuchu staną się niezależni - zrobienie zakupów na targu przestanie być stresujące, a umówienie wizyty do lekarza nie sprawi już żadnych trudności.
Twoja pomoc sprawi, że oglądanie telewizji, koncerty i spektakle teatralne znów staną się źródłem przyjemności, a uczestniczenie w spotkaniach w gronie przyjaciół będzie czynne i pełne.
Najprościej – podarujesz osobom niedosłyszącym radość słyszenia – najważniejszą wartość pracy w Audice.
Dzięki największej w Polsce sieci salonów akustyki słuchu jesteśmy zawsze blisko Pacjentów.
Twój salon jest wyposażony w wysokiej jakości sprzęt diagnostyczny.
Do dyspozycji masz najwyższej jakości urządzenia wspomagające słuch – oferujesz Pacjentom najlepsze możliwe rozwiązania.
Chcesz się włączyć w naszą misję?
Praca z Pacjentem to duże wyzwanie.
Wymaga cierpliwości, empatii i zrozumienia potrzeb osób niedosłyszących – najczęściej starszych.
Nasi Pacjenci to osoby mające szereg problemów w kontakcie z otoczeniem.
Wymagają zrozumienia i szczególnego traktowania w kontakcie osobistym i zdalnym.
W naszej firmie możesz to robić jako:
Protetyk(-yczka) słuchu
Asystent(ka) ds. protetyki słuchu
Specjalista(-ka) ds. obsługi pacjenta
Konsultant(ka) ds. obsługi pacjenta
Rejestrator(ka) medyczny(-na)